Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Hiep-hiep-diploma


Vandaag heb ik mijn diploma opgehaald. Na vier handtekeningen mocht ik de buit in ontvangst nemen. Schandalig maar ik kwam er 6 uur later pas achter dat er nog veel meer papieren bij zaten.. Getuigschriften en zelfs een compleet verhaal over mijn opleiding, welk eindexamenwerk ik gemaakt heb en over mijn stage / huidige werk. Erg leuk maar toch ook wel een beetje apart om zulke loftuitingen over jezelf te lezen. 

Man zag er maar vanaf om een bloemetje te halen want ik had al twee soorten te pakken. Een bosje tulpen op het salontafeltje (in mijn favoriete Ikea-vaas) en een bosje groen-paars-wit op de eettafel in een van de beste ruilwinkel aanwinsten. De vaas is roze, grijs, paars, wit en antraciet gestippeld en past bij veel kleuren bloemen. En bij de muur.

En nu ik het toch over ruilwinkel aanwinsten heb. Naast de glazen vaas staat een waxinelichthouder. Had het dingetje voor buiten gekocht maar de zomer in Zeeland was niet erg succesvol. Dus een tijd geleden heb ik het uit het koude schuurtje gehaald en binnen gezet. Samen met de zilverkleurige vaas op het tafeltje, paar waxinelichtjes erin en oh-gezellig-sfeer.. 

Nog meer sfeer werd mede mogelijk gemaakt door ruilwinkel en mama. Het was een tijdje sparen maar uiteindelijk had ik vier doddige kussenhoezen verzameld. In de wasmachine, bijpassende lapjes erbij en onder de naaimachine. En voila heb ik toch even kekke kussens op de bank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten