Pagina's

dinsdag 20 maart 2012

Duildelijk


De nieuwste uilen-creaties zijn af! Op het blog van crafty is cool vond ik een patroontje voor het haken van een uiltje. Bij de eerste uil had ik verkeerd opgezet en geteld, hierdoor werd het een mini-miniversie. De tweede uil ging gelukkig beter. Het patroontje bestaat uit een cirkel van 6, in iedere steek haak je 2 vaste (dus 12 steken). Daarna haak je 5 toeren vasten. Hierna haak je in de eerste steek 2 vasten, daarna 5 vasten per steek, weer 2 vasten in een steek en je sluit af met weer 5 vasten. Hierdoor ontstaan de oren. Het beestje vullen en dichtnaaien. Tot slot de ogen, de snavel en het buikje nog vastmaken.  


Deze uilen van papier maakte ik al een poosje geleden. Het papier, vintage patronen karton, van de Action is mijn favoriet. De meeste kaarten die op het blog staan zijn ook met dit papier gemaakt en nu dus ook deze uilen. En dat ik nog veel meer met dit papier ga doen is een feit. Want ik heb een Cuttlebug te leen! Zodra er resultaten geboekt worden laat ik het jullie weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten