Pagina's

maandag 7 mei 2012

Deerniswekkend

Zuur
Bij deze wil ik ook iets minder leuke dingen delen. Hieronder zien jullie een foto van onze kookplaat (excuses voor de slechte kwaliteit maar het draagt bij aan het drama). Gisteren heb ik een lege pot augurken laten vallen. De pot kwam precies op het randje van mijn keramische kookplaat terecht. Kapot ja. Er is een stukje uit het glas en er zit een barst van 20cm in het oppervlak. Dus het is te begrijpen dat ik niet overloop van vreugde om leuke en creatieve dingen te delen. Om het enigzins positief te houden: de kookplaat doet het nog.  


Murphy
Over mindere dingen gesproken, het houdt niet op. Vandaag moest de auto voor de jaarlijkse apk-keuring naar de garage. Wat een treurnis. Je ziet nagenoeg geen verschil in tegenstelling tot het verschil op de bankrekening. Heel wat zuurverdiende euro's zijn er weer vanaf. Maar ja, ik mag niet klagen. Het is een prima autootje en ik ben blij dat ik overal naar toe kan rijden.   

Pleister 
Om de pijn wat te verzachten ben ik naar de ruilwinkel geweest. Daar klaart mijn humeur altijd enigzins van op. Bovendien heb ik weer een doos vol spullen weggebracht wat bijdraagt aan het goede gevoel. In de plaats van de opgeruimde spullen nam ik vijf boeken, wat knopen, een doosje strijkkralen en een fossiel plastic bakje mee. Man was erg blij met het leesboek, vond het boek Basistechnieken handvaardigheid ook wel interessant maar zweeg wijselijk bij de rest. Had net gegrapt tegen man dat hij doorsloeg in iets, krijg ik gelijk de bal teruggekaatst. Maar wat wil je als je thuiskomt met Het Komplete Kamerplantenboek uit 1977 en het boek Ik & mijn plant. Het laatstgenoemde boek is overigens van uitgeverij Snor, stond in de Flow en maakt Flow-achtige boeken. Op de site vind je leuke knutseldingen, recepten en acties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten