Pagina's

maandag 11 juni 2012

Je krijgt wat voor je kiezen


De boodschappenronde is weer gedaan en dat levert wat op! Het wonen in 'de stad' heeft zo zijn voordelen. Als er aanbiedingen zijn heb ik mijn fiets maar te pakken en sta ik binnen tien minuten in de winkel. Zo ook vanmiddag, even naar de stad tussen twee lange buien door.

Naar de Boekenvoordeel om papier. In de fietstas belant uiteindelijk een zakje knoopjes, een tornmesje en een gratis voetbalpakket. En dat alleen door het inschrijven op een nieuwsbrief (zo ontving ik al een waardebon voor een leesboek, een spelletjesboek en een papierblok).  
Etos levert niet alleen het gevraagde scheerschuim voor de kaken van manlief, we krijgen ook wat voor onze kiezen. Het tasje wordt ook nog opgefleurd met nog iets voetballerigs, het oranje bloempje. Een ander drogisterij artikel komt via de post, de nieuwste dove douchegel in miniverpakking. Toch goed genoeg voor enkele douchebeurten.

Op deze manier is het niet vreemd dat wij Zeeuwen de naam krijgen zuinig te zijn. Hier geven ze gewoon alles weg! Op de terugweg rij ik langs de Lidl. Even om witlof voor het avondeten. Maar als je dan wordt toegelachen door een lekkere krop andijvie van 39ct, wat doe je dan? Andijvie in de kar, witlof van 69ct erbij en gaan. En het gratis wedstrijdschemaatje heb ik laten liggen. Ik heb er namelijk al twee gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten