Pagina's

woensdag 15 augustus 2012

(T)huis

Creatieve uitspattingen lijken op dit blog zeldzaam te worden.. Het wordt tijd dat ik weer eens iets maak zodat ik het kan laten zien. Dus hopelijk op het eind van de week verbeteringen. De afgelopen dagen mezelf vooral beziggehouden met werken en 'het huis'.

De binnenplanten wisselen regelmatig van plaats. Alleen was de 'regelmatig' een tijd geleden omdat ik eerst mijn nieuwe vensterbanken af wilde wachten. Man heeft de lelijke, grijze, geglazuurde tegels bedekt met een egale, matte en nieuwe vensterbanken. Tijd om het te vieren met 'nieuwe' potten van de ruilwinkel en wat nieuw groensel. De paarse plant vind ik mooi van een soort gekke lelijkheid. De naam alleen al: Bromelia.  

'Onder het afdak' waar onze schaduwrijke zithoek komt wordt hard gewerkt. Man is druk bezig met een houten hok te maken voor de containers. Om het geheel al wat op te vrolijken heb ik alvast een spiegel opgehangen. Ook weer een afwinst van de ruilwinkel. De donkeren lijst is verdwenen onder een dunne laag verf. Southern comfort in Goes Noord.

Gisteravond een gezellige kookparty van Tupperware gehad. Lekkere hapjes gemaakt met de o-zo-prijzige producten. Maar je kan praten wat je wilt, kwaliteit is het wel. En aangezien ik ook een party ga geven kreeg ik gelijk twee diepvriesdoosjes mee! Nu maar afwachten wie er 3 september komen opdagen en wat ik aan het eind van de avond in mijn kast mag zetten..

Verder zijn we druk aan de Sonja (zei ze terwijl ze kruimels van twee schamele Tucjes van haar mond veegt). Dus ook vandaag weer geprobeerd om verantwoord voedsel op tafel te zetten. Fusilli met veel groente, verse basilicum, een paar mini-stukjes worst en een klein laagje 30+ kaas. Laten we hopen dat het door de beugel kon want lekker was het in ieder geval.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten