Pagina's

maandag 10 september 2012

Zomaar de groetjes




De Cuttlebug doet zijn werk erg goed, wat een lekker apparaatje is dat toch. Zelfs door een lapje vilt worden de mallen moeiteloos heen gewalst. Wel is het zo dat je je soms afvraagt: wat kan ik er allemaal mee met zo'n ding? Op zo'n moment is pinterest toch echt een uitkomst. Zo leerde ik vandaag dat je met de mallen ook alleen kunt emossen, je een kaart ook gedeeltelijk kunt embossen en dat het 'reststuk' van de mal ook het uitgangspunt kan zijn.

Vanavond neemt mijn moeder een groot gedeelte van de kaartjes mee naar mijn oma. Een tijd geleden toen mijn eerste lading kaarten gemaakt waren wilde ze er gelijk een dot kopen. Natuurlijk was het ook heerlijk om complimentjes te vangen. Wie weet komt het tasje vanavond weer een stukje leger terug. Wat mij soms wel een beetje jaloers maakt. Want zoveel familie, kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen, buurtjes (ze woont in een appartementencomplex), kennissen en vrienden heb ik nooit. Maar we beginnen gewoon bij het begin want deze maand staan er alweer een aantal verjaardagen op de kalender. Inclusief oma, ze kan een mooie kaart verwachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten