Pagina's

dinsdag 30 oktober 2012

Bloemendag

De vrouwen hebben vandaag een bloemstukje gemaakt. Rozen, paddenstoeltjes, dennenappels, mos en heel veel ander groen gebruikten we voor de creaties. Het is leuk om alle verschillen te zien tussen de stukjes. Als je de personen kent zie je hun karakter terug in hun maaksels en andersom, grappig om te ontdekken. Iedere keer ben ik weer verbaast zoveel te ontdekken in zo een klein werkstuk.

Op de terugweg naar huis nog een bosje rozen gekocht omdat er nog zoveel mos over gebleven is. We hebben thuis nog vijf kleine taartjes gemaakt (niet op de foto), een voor mezelf en de rest om te delen. Voor de taartjes kocht ik mos, wat groen ijzerdraad (hiermee maak je zelf goedkope stekertjes) en rozen. De rest van het groen plukten we her en der: coniferen, grote bladeren en andere stevige kleinere blaadjes. De paddenstoeltjes, dennenappels en oase zijn van action. Ik heb kleine rondjes oase gebruikt maar de grote, rechthoekige oase is deze week in de aanbieding bij de action.

Verder kan ik misschien wat mensen blij maken want er is nog veel mos over. Dus laat het me weten als je wat mos of misschien zelfs een mostaartje wil hebben..?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten