Pagina's

donderdag 11 oktober 2012

Kleur vs zwart


Kleur
Afgelopen week had ik een bestelling geplaatst bij Opitec, een webshop voor techniek, beeldende vormgeving en schilderen. Vandaag werden de spullen al gebracht dus had ik (even) een euforisch momentje. De kleurrijke potjes zijn voor het beschilderen van glas en porselein, iets wat ik graag nog met de vrouwenclub op het azc wil doen. De twee zakjes met draad zijn kaarsenpitten, daarover later meer (apart verhaal). De fimoklei is allemaal 'effect' fimo want de blauwe en de rode zijn transparant en de witte is glow in the dark!

Kleur
Het gevaarlijke apparaat is voor het zogenaamde droogvilten. Al heel lang wil ik dit graag eens proberen maar ik had niet eerder naalden. Aangezien ik ze nu voordelig kon kopen heb ik een houder en een extra set naalden gekocht. Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat! Opeens vind ik het helemaal heerlijk dat de winter eraan komt. Als het regent, waait of sneeuwt kan ik binnen bij de kachel een nieuwe vilttechniek uitproberen.

Zwart
Verder was de euforie van korte duur. Vanmiddag op het azc heb ik enkele vrouwen nogmaals uitgenodigd voor de creabeurs van morgen (het is crealand in de Grote Kerk in Goes, zie deze website). Een van de vrouwen ken ik al meer dan een jaar omdat haar zoontje op de kinderclub komt waarvoor ik ook werk. Ze vertelde mij dat ze gisteren van het IND negatief hebben gekregen. Ondanks dat ze in beroep kunnen gaan slaat dit nieuws in als een bom (wat wil je met twee kleine kinderen). 

Kleur
Wat dan weer wel leuk is dat een van de andere vrouwen vanmiddag mijn wenkbrauwen helemaal in vorm geplukt heeft. Nee, zonder dollen, ze kan het echt heel goed en als ik de meesten moet geloven is het helemaal mooi nu. Moet er alleen een beetje aan wennen om van versie eigen wenkbrauw naar versie Afghaanse wenkbrauw te gaan. Dus als je me ziet zal ik een paar keer met mijn wenkbrauwen wieberen om ze te showen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten