Pagina's

donderdag 18 oktober 2012

Mini-vakantie



Oops
Vanaf vandaag hebben we een korte mini-vakantie. Man heeft ook een paar dagen vrij genomen dus kunnen we samen genieten. Alhoewel.. Omdat ik al een tijdje wist dat man vrij zou zijn vandaag had ik een afspraak voor hem geregeld. Helaas met iemand waar hij al een half jaar ieder contact mee vermijdt: de tandarts. Een gaatje gevuld en nog twee (waarvan een diepe met verdoving..) te gaan! Het spijt me man maar het moet toch een keer gebeuren..?


Swap ofwel ruil
Zoals jullie zien zijn er een aantal kadootjes richting Fieve gegaan. In haar dierendagbericht vroeg ze iemand om mee te swappen. Alhoewel ik niet de enige was die dit wilde proberen mocht ik voor de eerste keer swappen! Best spannend deze eerste ruil want wat zou de ander nou eens graag willen krijgen..? Daarom ben ik er vanuit gegaan dat de meeste mensen er net zo over denken als ik als het om kadootjes gaat: ik hou van kleine dingetjes (meervoud ja want aangezien ze klein zijn geef je er daarvan niet een maar meerdere). Hopelijk vind Fieve het niet erg dat ik de kadootjes in een heel erg saaie witte envelop gestopt heb. Maar het gaat ten slotte om de inhoud!

Voor iedereen die ook kans wil maken op wat leuks die kan meedoen met een give-away van Fieve. Je maakt kans op een schortje wat ook in het nieuwste Robin Magazine staat (kijk op http://robin-magazineblogspot.nl).

Aandachtig
Terug naar eerder vandaag. Na het uitslapen en de tandarts moest man geknipt worden. Dat gaf mij de gelegenheid om bij de boekhandel een tijdschrift voor hem te kopen. Aangezien ik het toch wel een beetje zielig vind, ja toch? En daar lag ook het nieuwe Pink Ribbon Magazine. Het plaatje wat jullie zien met daarop 'aandacht' is de voorkant van het magazine. Het is niet het meest vrolijke tijdschrift maar van alle mooie plaatjes die ik in de vluggigheid (is dit een woord?) gezien heb word ik blij!

Verder zijn we naar een tweedehandswinkel geweest. Daarvan word ik altijd wel blij. Of mijn aankopen helemaal goed zijn weet ik nog niet. Ik heb namelijk een geborduurd kussen met een roos gekocht (die eerst de wamachine nog moet overleven), een paar hele oude kaarten van het koningshuis voor postcrossing, een best wel knap lelijke bruine 'Korond' vaas (waarvan ik alleen eigenlijk nieuwsgierig was hoeveel er op internet op geboden wordt) en een bolletjeshouder. Een wit keramieken kat waar een bolletje ingestopt wordt, het draadje door zijn mond naar buiten en de bol raakt niet in de war (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen zonder dat heel een heel-erg-raar verhaaltje gaat worden). Geniale uitvinding alleen nu moet ik de kat nog leuk gaan vinden.. Of poes. Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten