Pagina's

woensdag 21 november 2012

Maak je niet druk

Een week lang geen nieuwe blogberichten, het moet niet gekker worden. Sinds het ontspannen winkelen in Middelburg is er aardig wat gebeurd. Vanaf zaterdag officieel centrum coördinator geworden voor de Vrolijkheid op azc Goes. Afgelopen dagen was ik zowat iedere dag op het centrum te vinden en ook de komende dagen ben ik meestal daar te vinden. Dus deze week en komende week (en ook denk ik die week erop en misschien ook die week daarop) veel te regelen voor het azc. Want er moet natuurlijk wel gezorgd worden voor een leuke tijd nu we afscheid gaan nemen van iedereen en alles.

Ook ben ik afgelopen avonden ook 'druk' geweest. Maandagavond heerlijk wezen shoppen voor mezelf. Didi had extra koopavonden ingepland en ik ben toch geslaagd! Ik was er gewoon een klein beetje beschaamd van dat ik met drie jurkjes (vier inclusief 'onderjurk' achtig), twee tunieken en een rokje naar de kassa liep. Op aandringen van man natuurlijk. Onder het mom van het doet maar een keer pijn en daarna heb je er plezier van. Thuis nog eens alle niet afgeprijsde prijzen bij elkaar opgeteld, schrikken. Dit begrag heb ik niet afgerekend door de korting maar het is toch leuk om te weten.

Daarnaast nog behoorlijk wat kaartjes in elkaar gefabriceerd waarvan de eer voor de plaatjes knippen/lijmen naar mama gaat. Pama gingen naar een koffie-ochtend en daar zijn 30 kaartjes verkocht. Gelijk de volgende order binnen gekregen want zaterdag is mijn oom jarig. Of ik dan het doosje weer even aan wil vullen. Eerst maar eens de meneer van de poppenkast spreken, een planning maken voor vrijdag/zaterdagclub, wat boodschappen doen en nog wat andere huishoudelijke ongeregeldheden op orde brengen.

Dus al met al ben ik gewoon lekker kneuterig bezig. Beetje van dittem, beetje van dattem. Maar vooral momenteel heel veel van dattem (het azc). Misschien moet ik jullie deze week eens trakteren op azc uitspraken / gebeurtenissen. Inmiddels kan ik er een complete triologie over schrijven. En dat herinnert me er dan gelijk aan dat ik inderdaad nog een verhaal moet schrijven over de verhalententmethodiek. Maar voor de rest maak ik me niet druk. Denk ik. Hoop ik.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je coordinator bent geworden! En dat uitverkoop verhaal klinkt heerlijk! Geniet van je aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, natuurlijk ook benieuwd naar je kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen