Pagina's

vrijdag 25 januari 2013

ABN @ AZC / NS

De kinderclub is in de ruimte waar eigenlijk heel veel dingen gebeuren. Officieel is het de recreatieruimte, er staat ook een voetbaltafel en een tafeltennistafel. Op dinsdag wordt er gestempeld, op woensdag is er kinderclub van Scalda en op donderdag is er naaiclub voor vrouwen. Dus als wij kinderclub hebben op vrijdag is er nog al eens wat te vinden: draad, knoopjes of een stukje stof. Dit keer was het de op een na ergste boef van heel het centrum die heel lief naar me toekwam. "Juuuf, er ligt een prikkertje op de grond. Alstublief.". Een prikkertje of anders gezegd een gewone kopspeld.. En die prikken toch of niet dan? 

Een poosje geleden was dit figuurtje duidelijk minder lief. Met het haar totaal onder het zand kwam hij naar binnen. Hij was niet de enige die iets minder lief gedaan had dus kwam hij even melden wat er gebeurd was. "Juf, hij slaat mij met zand.". Ofwel hij gooit met zand.. 

Nu we het toch over taal hebben. Op de site van de ns zag ik deze week iets geks, ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord. Afgelopen woensdag kocht ik mijn treinkaartje op de site van de NS, in de spoordeelwinkel is een dagkaart nu €18, ideaal. Hier kon ik lezen dat op het station van mijn bestemming een bemenste fietsenstalling aanwezig was. Ooit wel eens van een bemenste fietsenstalling gehoord..? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten