Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

Plafond en karton


De hele tafel ligt bezaaid met papier, stempels, ponsen, lijm en tape. Gisteren en vandaag in totaal twaalf kaarten gemaakt! Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel erg opgeschoten ben toen mijn mama langs kwam. Gisteren en vanmiddag had ik er namelijk nog maar twee gemaakt.. Verder lagen er wel wat dingen klaar maar het wilde niet vlotten. Wat dat betreft lijk ik meer op mijn perfectionistische papa dan op mama die meer van het doe-nou-maar is. Dus er kunnen weer veel kinderen geboren worden want geboortekaartjes zijn er voorlopig wel wat. 

Opvallend is de keuze in opmaak van de kaarten. Leeftijdsgenoten hebben ongeveer dezelfde smaak als ikzelf. Wat oudere personen, excuses maar het is eenmaal zo, houden wat meer van een 'ouderwets' 3D plaatje of een stickertje. Dus aangezien ik met beide doelgroepen rekening wil houden kaart ik van allebei wat. Hopelijk kan ik later deze week wat laten zien!

Gisteren trouwens begonnen aan een nieuw, kort project: het schilderwerk in de keuken. Plafond, muur en beetje houtwerk moet opnieuw of nog een keer in de verf. Dus gisteren alles van de muur af en beetje schoongemaakt. Het is een verschrikkelijk kale bedoening nu maar alles voor het goeie doel. Vandaag geschuurd, geschrobd en voorstrijk gesmeerd. Als alles goed gaat heb ik morgen een stralend wit plafondje. Dan een nieuwe laag mint groen op de muur zodat alles snel weer terug kan. Daarna begint het grote werk pas om de keuken van plafond tot plinten schoon te maken. Daar kijk ik toch zo naar uit.. 

1 opmerking:

  1. Leuk dat je weer een hoop kaarten hebt gemaakt! Vind het knap dat je er zoveel in een keer weet te maken, bij mij duurt het ook altijd nogal lang..
    En gelukkig is je man weer beter, nu de planten nog! :)
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen