Pagina's

woensdag 27 maart 2013

Niks nieuws onder de zon

Alweer een aantal dagen geen blogberichten hier. Tot nu toe iedere dag nog erg druk gehad met werk en werk en werk.. 

Zo ben ik gisteren naar azc 's-Gravendeel gereden om een heleboel spullen op te halen. Met mijn collega uit Rotterdam hebben we 1,5 uur lang de berging overhoop gehaald, met spullen gesjouwd en alles in de auto geduwd. Zo heeft het azc wat wel gaat sluiten een azc wat open blijft geholpen! Bergen met materialen, 'gereedschap' en speelgoed heb ik vandaag afgeleverd op het centrum. Met hulp van Coa en een bewoner waren alle zware spullen binnen tien minuten uit mijn auto! Hoezee voor de behulpzaamheid van alle kanten. 

De sjouw-hulptroepen in de vorm van twee juffen en later nog een last-minute juf hadden daardoor de tijd om met de kinderen buiten te spelen. Want het is lekker weer de laatste dagen! Nog wel erg koud op de wind maar in de zon is het prima en echt al voorjaar. In de tuin heb ik de eerste krokussen al gespot. Nu hopen dat het echt niet meer zo koud wordt maar steeds ietsje warmer.. 

Of er de komende dagen blogberichten komen kan ik niet beloven. Ook de rest van de week is aardig vol gepland met allerlei zaken. Onder andere de verjaardag van mijn mama vieren, vandaag is ze jarig dus zaterdag zijn we met de hele familie bij elkaar! Maar eerst nog een paar dagen hard werken en wat vervelende klussen opknappen zoals 'leuker-kunnen-we-het-niet-maken-voor-1-april-wel-makkelijker'. Na deze dingen hopelijk volop genieten van een welverdiend lang paasweekend.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten