Pagina's

dinsdag 16 april 2013

Blauwe beterschap



Zo maak je een tijdlang niets en zo zit ik voor de tweede avond aan een tafel vol papier. Soortgelijke ontwerpen had ik al eens op Pinterest gezien nadat ik gezocht had op mannenkaarten. Mannen hoeven over het algemeen weinig 'poespas en tierelantijntjes' dus het werden eenvoudige kaarten. Een knoopje en een blauw lint moet kunnen voor een man toch? Alle drie zijn het beterschapskaarten aangezien ik die echt nog miste. Deze mocht ik voor de volgende keer wel maken, aldus de dametjes die graag de kaarten kopen. U vraagt, wij draaien dus maakte ik kaarten met beterschap erop.

Terwijl je bezig bent en op internet allerlei ideeën tegenkomt ontdek je ook wat er nog op het verlanglijstje staat. Zo zou ik graag een embossingfolder en/of stempel met grote polkadots willen, nieuw mannen/jongenspapier en heel veel nieuwe tekststempels in het Nederlands. Overal waar ik zoek vind ik teksten in het Engels maar niet in het Nederlands. Zo zoek ik nog steeds een simpele stempel met gefeliciteerd, beterschap (een andere dan deze, iets grover) en een of andere gelukswensen voor een baby. Aan groetjes, bedankt of liefs geen gebrek maar de meest gangbare teksten zou ik wel willen uitbreiden. Heeft iemand nog ideeën waar ik eens kan kijken voor leuke stempels? 

Mijn verkoudheid was gelukkig van korte duur dus de goeie voornemens kwamen weer tevoorschijn. Zo heb ik vanochtend weer stevig baantjes getrokken maar ook genoten van het bubbelbad. Vanmiddag heb na een grote kop thee en drie koekjes mezelf kunnen aanzetten tot opruimen. We zijn weer twee kratten oud papier, een zak vuilnis, een zak kleding en een hoop spulletjes voor de ruilwinkel luchter. Ook nog de administratie in de mappen gegooid, wat spullen van man opgeruimd en de was ergens tussendoor gevouwen en gehangen. 

Over manlief gesproken, wat een bak was dat zaterdag. In Kruiningen werden diverse fietstochten georganiseerd. Hij besloot 'even' mee te doen met de 100 km, de bikkel. De spinning en de paar keren naar buiten met de racefiets hebben geholpen, hij heeft het er met een gemiddelde van 28 km/h goed vanaf gebracht! Iedere deelnemer maakte kans op een set fietskleding, de winnaars zouden via de site op de hoogte worden gebracht. En heeft ie nog gewonnen ook. Dus dat was die tegenwind en het vergeten van zijn bananen dubbel en dwars waard. Goed gedaan!  

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten weer! Hoe simpeler hoe mooier soms! En wat goed van je man, heeft hij direct weer een stimulans om heel veel rondjes in zijn nieuwe kleren te fietsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha :) Zonder nieuwe fietskleren gaat ie vast ook heel veel rondjes maar nu misschien nog meer! Heb inmiddels weer een nieuw kaartenproject gevonden maar of dat ooit wat gaat worden..

      Verwijderen
  2. Nog even een reactie over de tekst stempels. Misschien zijn de sets van Joycrafts iets voor je?

    BeantwoordenVerwijderen