Pagina's

dinsdag 28 mei 2013

Weg kou

Dag drie van het verkouden zijn. Het schijnt erbij te horen, het is voor het goede doel. Dus sloot ik me gisteren op in huis om alles op een tergend langzaam tempo te doen, zat niet veel fut in de motor. Wel wat kaartjes gemaakt, ik heb sinds lange tijd eens het grote label gebruikt en de 'vlekken-stempel'.

Vandaag ging gelukkig stukken beter zodat ik aardig wat heb kunnen doen! Volgens mij begint nesteldrang veel later maar mijn badkamer moest er echt aan geloven. Daarna nog lang bezig geweest in de tuin zodat het er daar ook weer tip-top uitziet. Nog heel veel gezonde boodschappen gehaald op de markt (en een heel leuk Etos-baby-pakket opgehaald!) en tot slot een gezonde maaltijd van zelfgemaakte rode curry met sperziebonen en kip. Prima dagje zo ter compensatie van gister!

2 opmerkingen:

  1. een hele lieve groet en we genieten van jou berichten uit oostenrijk je eltren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die labels! Ook dat openingetje. (hoe noem je dat eigenlijk?)

    BeantwoordenVerwijderen