Pagina's

woensdag 26 juni 2013

Afijn..

De hele dag druk bezig geweest, heerlijk zo'n productief dagje! Na een volle ochtend mezelf getrakteerd op een lunch met zomerkoninkjes, echt lekker. Op het azc taalcoaching gedaan en een korte bespreking gehad. Vanaf de fiets gelijk naar de keuken voor een vlotte bloemkoolcurry. Ondanks dat ik niet alle (verse) kruiden in huis had smaakte het prima. Koken zonder pakjes / E-nummers ook weer gelukt vandaag!

Vanavond heb ik uitgerust door achter mijn Sizzix alleen maar te snijden. Ik had nieuwe creatables van Marianne van het kaartengeld gekocht en zoiets moet je gelijk proberen! Een fiets, een cupcake en de woorden baby, gefeliciteerd en van harte beterschap. Zelf vind ik het woord baby helemaal leuk, lekker groot en ondanks dat ik niet zo van tierelantijn-letters houd is het echt mooi. De fiets heb ik eerder gebruikt waardoor ik zeker wist dat ik die ook wilde hebben. Met de cupcakes moet ik nog even oefenen door het met allerlei kleuren en dessins te proberen. Nu is alles weer netjes opgeruimd zodat ik niet 'even' ermee verder kan gaan, genoeg te doen de komende dagen. Volgens mij hebben meer mensen dit probleem: zomervakantie in zicht dus nog heel veel te doen. Afijn, het is in ieder geval lekker weer zodat het humeur zonnig blijft!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten