Pagina's

dinsdag 18 juni 2013

Het kan naar bed

De laatste tijd ben ik druk op zoek naar geschikte babyspullen op internet. Het moge duidelijk zijn dat zo een klein mensje nogal wat kost en daar bovenop gebruik je de meeste dingen maar een aantal maanden. Dus waarom niet nette, tweedehands spullen kopen en die gebruiken. Een tijdje geleden kochten we een box. Hierover zijn we iets minder tevreden maar voordat het hierin ligt zijn we misschien alweer een aan- en verkoop van een box verder. Zint het niet dan wordt het weer verkocht. Vanochtend wel een geslaagde aankoop gedaan.

Om 9 uur reed ik, zonnebril op en muziekje aan, op de snelweg richting Walcheren. Daar een wiegje opgehaald wat van een heel lief baby'tje geweest was. Het ventje was het eens met de verkoop want ik kreeg een big smile. Dus binnen tien minuten was de aankoop gedaan, lag het wiegje met lakentjes en matrasje in de auto.  


Zo kwam het dat ik nog net voor openingstijd bij de Kringloop in Serooskerke op de stoep stond. Een grote winkel, midden op een klein bedrijventerrein. Ze hebben er van alles, van grote leren banken tot vintage 'ollies' zoals op de foto. De prijzen zijn schappelijk (echte, 'ouderwetse' kringloopprijzen) en tegelijkertijd is het een leer-werkbedrijf. Je koopt wat voor jezelf en helpt een ander. Ik kocht er een lijstje, een groeimeter, wat katoen, een rondbreinaald en wat speldjes voor €6. Ook de kids mogen blij zijn met deze kringloop want ik vond ook nog vijf grote bakjes lichtblauwe mozaik die we op het azc kunnen gebruiken. Al met al leuke, tweedehands aankopen gedaan vandaag! 


2 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Ik vind vooral die 'ollie' heel erg lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, danku! De ollie heb ik laten staan, was bang dat manlief het er niet mee eens zou zijn. Is een beest van bijna driekwart meter hoog.. :)

    BeantwoordenVerwijderen