Pagina's

zaterdag 12 oktober 2013

Feeling a little bit blue..


Onmogelijk lijkt het wel om een beetje afstand te nemen van het werk op het azc. Voor het fietsproject van volgende week was ik vanmiddag op het centrum. Het is heerlijk om de kinderen weer te zien, te spreken en een knuffels te krijgen. 'Baby goed?' is de standaard vraag die ik krijg. Ik ben ook zo trots op de (nieuwe) collega's die het werk van de Vrolijkheid doorzetten. Ook een aantal bewoners bezocht waar ik door de tijd heen een band mee gekregen heb. Dus het centrum verlaten met plezier en positieve energie van de collega's, veel babytips en mijn maag gevuld met een Afghaanse proeverij (aardappel, prei en kruiden in deeg gebakken tot een soort dubbel geklapte pannenkoek). Toch is het ook apart omdat ik weet dat het over een poosje tijd is om echt rust te nemen en me volledig op iets anders leuks te richten!        

Nu heerlijk ontspannen en genieten van de rest van het weekend met manlief. Na allebei een dag hard werken is het hard tijd voor ontspanning. Natuurlijk hoort daar wat lekkers bij, althans wat daar nog van over is.. Straks bij de koffie en thee brownies die gisteren uit de oven kwamen. Voor jullie gepresenteerd op een nieuwe etagère. Deze week een aantal blauwe ruilwinkelschatten op elkaar gelijmd. Hiervoor gebruikte ik tweecomponentenlijm, lastig omdat het 'snel' moet maar plakken doet het wel! Blij met de eerste etagère, als ik andere mooie bordjes vind zal ik er vast nog eens een maken. Ik word er in ieder geval blij van, vooral een etagère met van die donkerbruine mini-cake's erop. Fijn weekend allemaal! 

2 opmerkingen:

  1. Ik was als volger weg,hoe kan dat?
    Of heb je me verwijdert? ha ha
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O o.. Ik heb geen idee! Verwijderd heb ik je niet, daarvoor ben ik te blij met mijn volgers! Misschien opnieuw proberen dan maar..?!

      Verwijderen