Pagina's

zaterdag 19 oktober 2013

Jubel-de-jubilaris


Weer eens een kaartje gemaakt na lange tijd! Vanmiddag even mijn gedachten verzet met het maken van een kaartje voor zus en zwager. Morgen is de dag waarop ze alweer 12,5 jaar getrouwd zijn! Het feestje is pas over een tijdje maar morgen is toch een bijzondere dag waar een felicitatie op z'n plek is. Aangezien de ´bezorgauto´ binnen korte tijd vertrok (gelukkig zorgde een plensbui voor wat vertraging bij klussende vader en zoon) had ik maar kort de tijd om wat te maken. Even een snelle blik op pinterest, daarna wat papier bij elkaar gezocht en na een half uur was er dit kaartje. Ben blij dat ik weer eens wat papier door mijn handen heb laten gaan en dat er na zo lang een kaartje gemaakt is. Hopelijk valt het ook in de smaak bij de jubilerende tortelduifjes!

4 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt!
    Zal het paar blij mee zijn!
    Ik heb een link van jou op mijn blog gezet!
    groetjes je nicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,ja, de kaart is erg leuk, Bedankt!
    Leuke ,frisse kleuren bij elkaar.
    En....omdat het feestje nog even duurt,
    mogen de kaartjes lekker lang blijven hangen om van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig! Nog even najaren zeg maar.. Geniet ervan!

      Verwijderen