Pagina's

zaterdag 5 oktober 2013

Mama maakt

De eerste vrije zaterdag is omgevlogen. Heerlijk op het gemakje alles gedaan wat ik wilde doen en zelfs nog meer. Des te meer ik deed, des te meer energie er binnen kwam (behalve toen ik even lekker op de bank lag). Lang leve het zwangerschapsverlof!

Man en pap waren weer druk aan de klus dus die heb ik verwend met pannenkoeken (eigenlijk omdat ik er zelf heel erg zin in had). Zo trots op wat ze gepresteerd hebben. In een paar weken tijd staat er een berghok van hout en heeft de schuur een metamorfose ondergaan. Man helemaal in zijn element aangezien het schuurtje, het is echt maar klein, nu eindelijk een redelijk ruime werkruimte is geworden. Af en toe moet ik even zuchten aangezien de wekker zelfs op zaterdag vroeg gaat maar als ik dan het resultaat zie.. Een mens mag niet klagen en alleen maar blij zijn met handige en hulpvaardige familieleden!


Bij de post zat een grote envelop met vrolijk washi-tape erop. Mijn bestelling flockfolie en meer bij vanmarieke is binnen! Al heel lang wilde ik dit bestellen omdat ik het werkelijk nergens in de winkels kon vinden. Om het te proberen heb ik de basiskleuren besteld en ook een stuk strijkvinyl. Hiermee kun je stoffen plastificeren, handig zoals bijvoorbeeld bij een slab. Natuurlijk kon ik het niet laten om het flockfolie gelijk uit te proberen. Tegenwoordig lijk ik alleen maar in 'voor de baby' te denken dus ook dit werd iets voor de baby. Een groen rompertje heb ik opgeleukt met een knalrood olifantje. Wat een leukerd zo hè?  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten