Pagina's

zaterdag 2 november 2013

Babyshower!

 

Gistermiddag plaatste ik een blog vol lof over het krijgen van cadeautjes en hoe leuk dat is. Het heeft zo moeten zijn want er stond me toch nog een verrassing te wachten die middag! Het mooiste is wel dat man wekenlang zijn mond heeft gehouden en ik niets, maar dan ook totaal niets, in de gaten had. 

Man kwam gelukkig iets eerder naar huis want voor het eerst voelde ik me echt een beetje verveeld (het wordt ook behoorlijk wat op het eind van de dag voel ik nu wel..). Om het aangename met het nuttige te verenigen gelijk man gebruikt als sjouwer voor de boodschappen. Even langs mijn ouders om nieuwe aardappelen want we zouden heel ongezond maar wel lekker verse friet met kroket gaan eten. Met die gedachte stap ik uit de auto (druk op de parkeerplaats!) en loop ik naar huis (vlak langs de herkenbare auto van mijn vriendin..).

Thuisgekomen snap ik er helemaal niks van. De rolgordijnen zijn dicht, er brand veel licht en ik denk een kaarsje te zien. "Heb jij dat gedaan?" vraag ik aan man. "Ja, toen we weggingen heb ik het snel even dichtgedaan.". Maar wat wel heel erg raar is dat de achterdeur open is! Een beetje in shock stap ik naar binnen omdat ik begrijp dat er meer aan de hand is. En daar komen mijn vriendinnetjes vanachter het hoekje vandaan: verrassing! 

Een ontzettend leuke avond gehad met (zelfgemaakt) lekkers, taart, cadeautjes voor de baby en natuurlijk onwijs veel gezelligheid. Wat heb ik toch een stel lieve vriendinnetjes om me heen!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten