Pagina's

maandag 18 november 2013

Zelfmaak-tijd

 

Alweer een week geleden werd ons kleintje geboren. De afgelopen week was een erg leuke, mooie en fijne week. Maar ik ga er niet om liegen dat het aan de andere kant ook ontzettend zwaar is. Iets wat niet zo vaak openlijk gezegd wordt, dus bij deze, en iets wat veel mensen snel schijnen te vergeten. Volgens de lieve kraamzuster moet ik echt aan mezelf denken en grenzen stellen. Daarom vond ik vandaag ergens even de tijd om wat spulletjes uit de kast te trekken. Voor een vriendin had ik een kleinigheidje gekocht wat ik leuk ingepakt heb. Geboorte-inpakpapier in de recycle, wat washi-tape, een paar geponste papiervormen en een stempel. Heerlijk om even wat te knutselen en er hopelijk ook nog iemand blij mee te maken! 

Binnenkort hier hopelijk meer creatief nieuws. Er zijn heel wat mensen die ervoor gezorgd hebben dat er lieve, zelfgemaakte spulletjes op ons adres terecht gekomen zijn. Daar zitten heel wat creatieve dingen tussen die ik graag aan jullie wil laten zien. Heerlijk al die presentjes!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten