Pagina's

maandag 9 december 2013

Olé Sint!


Sinterklaas maakte me dit jaar erg blij met 'bakspullen'! Van de ouwe man kreeg ik een taartrooster (om taarten af te laten koelen) en zes mini-taartvormpjes. Deze spullen stonden al lang op mijn verlanglijstje maar voor mezelf kopen vond ik dan ook weer zowat. En zaterdag kreeg ik ze zomaar in mijn handen! Een klein feestje was voldoende om ze gelijk uit te proberen. Het werden kleine appel-kruimel-gebakjes en chocotaartjes. De laatst genoemden krijgen alleen een eervolle vermelding, ze zijn best aardig maar niet fotowaardig laat ik maar zeggen. 

De appel-kruimels waren erg makkelijk te maken met wat kruimeldeeg (boter, bloem, suiker, ei + nootmuskaat, kaneel & zout) en twee kort gekookte appels als vulling. 15 minuutjes later stonden de kleine traktaties op mijn taartrooster te dampen van geluk. Helemaal happy met zulke blijmakertjes van die rare man uit Spanje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten