Pagina's

maandag 21 april 2014

Bedankt voor toen en geef het door


Cadeau voor de tijd van toen
Tijdens de kraamtijd hadden we een geweldige kraamverzorgster. Aangezien ik toen nog niet helemaal fit was heb ik tegen haar gezegd dat ze na een tijdje een bedankje zou krijgen. Inmiddels zijn we zowat een halfjaar verder en het was er nog niet van gekomen. Afgelopen week moest ik met kindlief naar de orthopeed in het ziekenhuis op het andere eiland. Dit gelijk gecombineerd met het afleveren van het bedankje en een bezoekje aan mijn grote nicht in dezelfde stad (was gezellig!). 

Voor de hulp in de kraamtijd maakte ik een theepakketje omdat we samen vaak thee dronken en kletsen over van alles en nog wat. Twee grote theeglazen gevuld met thee, voor bij de thee twee repen chocola en zelfgebakken hartjes-cakes. Daarnaast nog wat kleinigheidjes samen met een brief en wat foto's van de groot geworden baby. Zoals jullie kunnen zien heb ik een zelfgemaakt label van klei gebruikt om het bedankje nog extra te laten bedanken.  

Doorgeven voor en in het nu
Iets anders wat ik een tijd geleden beloofd heb is het meedoen aan een pay-it-forward actie. Terwijl ik het cadeau voor de kraamhulp aan het inpakken was bedacht ik hoe ik een totaal onbekend iemand ook iets kon geven als pay-it-forward 1/5. In een envelop heb ik een kaartje met een klein zakje met sokjes en haarspulletjes gedaan. Hopelijk geeft of gaat de kraamverzorgster dit geven aan een mama van een dochtertje die ze gaat verzorgen. Ik ben benieuwd of diegene de wereld ook een stukje leuker gaat maken door deze acties en of zij ook zoveel geniet van haar dochtertje als hier het geval is! 


2 opmerkingen:

  1. o die thee.....
    kom je er ook van af!!! ha ha leuk gedaan hoor!
    en leuk je P.I.F. hier word vast iemand blij van!
    groetjes je nicht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Drink nog steeds die thee :) Af en toe moet je jezelf blijven verwennen, toch? Blijf ook gewoon zoetigheden bakken op z'n tijd! Hoop dat P.I.F. nr.1 geslaagd is!

      Verwijderen