Pagina's

donderdag 3 juli 2014

Baby blauw


Baby Aron is alweer een paar weekjes oud, toch leverde ik afgelopen week een pakje af. Tijdens het kraambezoek kreeg baby een setje kleertjes maar niets wat zelfgemaakt was. Dus aan de slag gegaan met flockfolie of strijkvelours. Ik vind het toch zulk leuk spul en je kan er (bijna) alles mee maken! Naar aanleiding van het geboortekaartje maakte ik het uiltje, het naamkaartje en wat blaadjes. Schoonmoeder was zo lief om het krulletje te naaien met de machine wat het naamkaartje aan het boordje vastmaakt. Zo heeft de baby over een tijdje een handgemaakt naamshirt. 

De lettertjes die uit het naamkaartje gestanst werden gebruikte ik voor een labeldoekje. Onze baby is verzot op allerlei labeltjes, van knuffels tot boekjes, overal zoekt ze de labeltjes op. Dus wie weet is deze baby ook gek van labeltjes en komt het van pas. Het luierpopje is naar het popje wat ik destijds van mijn oma als cadeautje kreeg, alleen dan een jongensversie. Hopelijk valt het in de smaak bij de stoere baby-jongen! 


2 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan! Echt creatief. Daar zal Aron vast heel blij mee zijn. Trouwens, fijne vakantie toegewenst, geniet ervan. En succes voor je mannetje met z'n nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen