Pagina's

zaterdag 7 februari 2015

Liefs van de Zaterdag

Sommige zaterdagen zijn om verliefd op te worden. Dat het buiten bewolkt is en vriest maakt niet uit. Het is zaterdag, ik heb (bijna) alle tijd van de wereld en wie doet me wat?

De wekker staat precies op 7:00 als ik wakker wordt. Na een halfuur geduldig liggen besluit ik dat ik niet meer kan slapen. Warm onder de dekens bekijk ik mijn mail, zie dat er weinig nieuws is, doe een spelletje en kijk wat rond op Facebook. Al mijmerende tel ik mijn zegeningen: het is een prachtige zaterdagochtend, man en dochter slapen heerlijk (tot 9uur!) en ik heb zin in vandaag.

Vanochtend is mijn kookochtend en daar ga ik van genieten. Wat kleine bijgerechtjes, een soep en een schotel is het doel. Uitgezonderd van een aantal nieuwe probeersels voor het diner maakte ik afgelopen tijd weinig nieuws dus ik heb er zin in. Hopelijk kan ik jullie een andere keer de foto's laten zien voordat alles opgegeten is.. Vanavond gaan we ongezond genieten dus vandaar een groen vega-soepje tussen de middag. Broccoli, ui, bouillon, klontje crème fraîche en als crunchy topping pistache. Hoe is jullie zaterdag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten