Pagina's

maandag 13 april 2015

Bbq-kaart


Afgelopen week was een vriend jarig. Mannenkaarten blijven toch een uitdaging, toch? En ondanks dat ik niet zo van de 3D-plaatjes ben vind ik deze wel heel leuk (Action). En aangezien we zomers altijd wel een keer barbecueën met vriend, vriendin en sinds afgelopen jaar ook hun zoontje is het wel toepasselijk plaatje. De sterretjes waren eerst gewoon hout-kleur maar met de inktkleuren die in het papier terugkomen kleur je ze simpel bij. Het is ook wel een beetje een Heineken reclame geworden toch met die sterren? Een barbecue met bier, al met al een mannenkaart dus.

Om het resultaat te vergelijken met de start van het kaartje heb ik de ideeën en de bij elkaar gepakte spulletjes op de foto gezet. Beetje slechte foto maar het gaat om het idee. Het is erg leuk om te zien dat er nog zoveel dingen kunnen veranderen. Deze methode werkt voor mij gewoon het fijnst om alles erbij te pakken wat eventueel op het kaartje zou kunnen. Daarna ga ik schuiven, passen, snijden en plakken. En als dit allemaal is gelukt ben ik tevreden en de ontvanger hopelijk ook!  

3 opmerkingen: