Pagina's

zaterdag 4 april 2015

In de roos?

 
De trouwkaarten zijn niet gelukt zoals jullie kunnen zien.. Gistermiddag waren er plotseling andere bezigheden en heb ik de roosjes die ik gekocht had in vaasjes gedaan. Het vierkante 'accubakje' had ik nog staan van heel lang geleden inclusief takjes. Dus een kwestie van wat schikken, knippen, water erin en klaar. Hoe blij een mens kan worden van 5 minuutjes en een bosje roze roosjes!

Als ik de foto's zie en naast me op tafel kijk (zie ik onderstaande foto maar dan vanuit ander perspectief) word ik weer blij. Want gisteravond na de kerkdienst (i.v.m. goede vrijdag) ging ik nog even proberen wat aan de kaarten te doen. Dit liep echt uit op een kleine ramp. Kaart1: een kwartier schikken, meer papier pakken, ietwat schuiven, nog wat draad erbij en enkele dingen eraf. Eindelijk is het zoals ik wil en begin ik fanatiek te snijden, knippen, plakken en stempelen. Bij het plakken gaat het al redelijk mis, daarna druk ik met mijn vingers vlekken op het papier en tot slot van rekening een veeg door de stempel. Opnieuw. Kaart2: alles lijkt goed te gaan tot op de 3-na-laatste-stap.. Dit gedeelte kan ik nog herstellen en vervangen, gewoon doorgaan. En dan geef ik weer een grote veeg door de stempels heen. Ik ben het zo beu dat ik het kaartje uit mijn handen gooi, de lampen uitdoe en naar beneden ga.

Dus als ik zo met een kop thee naar boven ga verwacht ik best wel een zooitje aan te treffen. Maar ik heb zo bedacht: ik ga het kaartje maken en stempelen, dan douchen en dan de finishing touch aanbrengen. Klinkt als een goed plan, nu even uitvoeren.

 
Mirjam, leuk dat je mijn blog volt, wie weet kunnen we wat inspiratie uitwisselen! Fijne dagen allemaal trouwens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten