Pagina's

vrijdag 24 april 2015

Zomers kwartet

Het meedoen aan een kaarten-wedstrijd is goed bevallen, bedankt voor alle reacties. Hierdoor kreeg ik zoveel energie en motivatie dat ik afgelopen week voor een ander blog aan de slag ben gegaan. Op Dutch Card Lovers kun je zien dat het bij deze uitdaging gaat om het maken van een kaart naar aanleiding van een kleurstelling met inspiratieplaatje.
 
De kleuren vind ik helemaal geweldig, lekker zomers. Alleen zie de kleurtjes maar eens te vinden tussen al het papier wat in de kast ligt. Gelukkig had ik het Flow Book for Paper Lovers en nog een ander papierboek uit de ruilwinkel. Gecombineerd met kaartenkarton is het een eind in de buurt gekomen. De kaarten staan in de volgorde hoe ik ze gemaakt heb. Heel apart omdat ik de eerste maar zo-zo vind, de tweede dacht ik was het helemaal totdat ik de derde gemaakt had (mijn broer wordt morgen 50). Er lag al een soort opzet voor de vierde kaart klaar, een beetje restjes en een 3D-plaatje, dus deze zou ik er wel bijmaken voor een leuk setje.
 
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/


 
Met de vierde kaart hierboven wil ik meedoen aan de challenge bij DCL. En dat nog wel met een 3D-plaatje! Juist omdat het een kaartje is geworden met een techniek die last heeft van een beetje suffe reputatie ben ik er extra blij mee. Als iemand nog durft te beweren dat alle 3D-kaarten raar of ouderwets zijn die krijgt met mij te maken. Grapje hoor, ik maak zelf ook nog de 'ouderwetse' 3D kaarten voor de wat oudere gemeentevrouwen, die houden ervan. Het plaatje is uit hetzelfde Action boek als de bbq-kaart van een tijdje geleden. De fietskaart gaat dus op nippertje nog mee met de DCL challenge, mijn tweede deelname aan een challenge deze week. De komende dagen zal het wat rustiger zijn met een verjaardagsfeest en koningsdag voor de boeg maar je weet nooit. Alvast fijn weekend iedereen!

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk!! Dat kaartje met al die knoopjes vind ik echt heel grappig. En het 3-D plaatje: wat mij betreft kan het helemaal door de keuring ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten hoor, leuk, leuk en bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danku, dankzij jullie blog weer plotselinge inspiratie dus jullie bedankt!

      Verwijderen
  3. Ik vind 'm gaaf! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen