Pagina's

maandag 1 juni 2015

2 van 6


De vakantiefoto's laten nog even op zich wachten want eerst wil ik jullie deze kaartjes laten zien. Afgelopen zaterdag zag mijn bureau met stapeltjes papier, tape en touw er heel aanlokkelijk uit. Maar er werden er koffers uitgepakt, de wasmachine diverse keren aangezet, een ritje boodschappen vervoerd en natuurlijk kwamen de opa's en oma's hun Griekse mini-vakantieganger bezoeken. Dus vanmiddag toen man zijn to do list aan het afwerken was en dochterlief in diepe slaap heb ik mijn verplichte bed liggen tot het minimale gehouden en ben naar zolder gegaan. 

En ik heb me daar een productieve middag gehad! Maar liefst zes kaartjes heb ik gemaakt. Weliswaar eenvoudige kaarten maar ik wilde zo vlot mogelijk na mijn vakantie een aantal zelfgemaakte kaarten sturen. Deze twee kaarten zijn voor twee vrouwen uit de gemeente die beiden onverwachts en kort na elkaar ziek geworden zijn, dit terwijl het ook nog familieleden van elkaar zijn. De kaarten heb ik vrij neutraal gehouden, ik hou absoluut niet van het standaard beterschap of sterkte kaartje met bloemetjes, teksten of fruitmand. 

De andere vier kaartjes laat ik een andere keer zien, ik ga nu mijn verplicht liggen per dag inhalen. We zijn namelijk laat in de middag na de diepe slaap van mevrouw naar de 'grote' Hollandse Hoeve speeltuin in Goes geweest inclusief roetsj van glijbaan, rondjes in de draaimolen en gespring op bandenschommels. Het was een aardige aanslag op het gestel maar we hadden wel alle drie (herstel: alle vier) de grootste lol. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten