Pagina's

dinsdag 30 juni 2015

Roze ster



Hierbij het tweede project wat ik afgelopen week heb gemaakt, een geboortecadeautje voor baby Elize. Vanochtend zijn we op kraambezoek geweest, Noa vond het helemaal geweldig. Hopelijk blijft dit ook zo.. De baby kreeg kusjes en ze gaf even aan dat zij het kindje ook wel wilde vasthouden (wat echt wel veel indruk maakte). 

Behalve een gekocht cadeautje wilde ik graag ook iets meer persoonlijks geven. Een shirtje opmaken naar aanleiding van het geboortekaartje deed ik eerder met flockfolie dus dit was het plan. Een mintgroen kledingstuk in een kleine maat vinden was nog niet gemakkelijk, uiteindelijk heb ik deze mintgroene romper gevonden. De ster als middelpunt is iets groter dan het origineel van het kaartje zodat de geponste letters goed uitkomen, de ster knipte ik met de hand uit en heb daarna de letters uitgestanst met de Sizixx big shot / Cuttlebug. Voor de hartjes gebruikte ik een klein hand-ponsje. Zelf ben ik helemaal weg van deze kleurstelling, het roze knalt lekker van het pastel. Nog een klein poosje wachten en wie weet zien we dan het meisje voorbij wandelen 'in geboortekaartstijl'. 

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan weer! Ik hou ook erg van die kleurencombi, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen