Pagina's

woensdag 22 juli 2015

The sky is the limit?


De maaltijd van vandaag bestond uit zelfgemaakte pizza. Honderd-miljoen-keer lekkerder dan een supermarkt diepvries of zelfs supermarkt verse pizza! Helaas word ik iedere dag op de feiten gedrukt dat zelfs een halfuurtje koken veel inspanning vereist op een tijdstip waarop juist de energie afneemt en pijn toeneemt.. Dus het kneden liet ik mijn keukenmachine doen en ik sneed alleen wat courgette/paprika/worst/mozarella. Als je het vaker zou doen is het niet meer dan een kwartier tijd werk voor een hele lekkere maaltijd, afgezien van de eventuele rijs- en baktijd. Voor de variatie maakte ik 1/3 pizza paprika-salami-goudsekaas en 2/3 pizza courgette-parmaham-mozzarella-pijnboompitjes op de bakplaat.

Ook gisteren en eergisteren hebben we beide keren iets 'nieuws' gegeten. Ik merk dat ik er veel voldoening uithaal omdat ik het idee heb zo toch creatief bezig te blijven in combinatie met iets wat toch noodzakelijk is. Dus het maximale halfuurtje in de keuken wil ik de laatste 6/7/8 weken van de zwangerschap optimaal benutten zolang het lukt. Morgen heb ik een dagje kookvrij en dat vooruitzicht is toch ook wel erg lekker! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten