Pagina's

vrijdag 7 augustus 2015

Kers op de taart


Gisteren op een bloedje-hete zolder met ietwat moeite een kaartje gemaakt. Het werd een gefeliciteerd kaartje met de Creatable Cupcakes van Marianne. Afgelopen woensdag liep ik werd ik door de Pipoos in Dordrecht gereden door mijn vriendin Journaal Rozendaal (bedankt voor de gezelligheid en het duwen :). We zagen een soortgelijke vorm en ik had het erover dat ik de cupcakes amper gebruik. Dus bij deze heb ik de vorm een keer gebruikt. Eigenlijk bevalt het wel, het is een figuurtje wat je voor zoveel verschillende leeftijden kan gebruiken. Dus eigenlijk had ik al die nieuwe spullen helemaal niet hoeven kopen bij de Pipoos, ik heb nog zoveel 'ouds' om te ontdekken.. Wie weet kan ik binnenkort het oude en nieuwe combineren en zo de nieuw gekochte spullen laten zien. 

1 opmerking: