Pagina's

dinsdag 22 september 2015

Lepidoptera


Sinds gisteren helemaal in vlindersferen. Deze collectable van Marianne Design heeft mijn moeder al heel lang in huis maar wordt weinig gebruikt. Je moet ook aardig wat papiertjes door de Cuttlebug draaien voordat je een compleet 'aangeklede' vlinder hebt. Het designpapier heb ik jaren geleden eens gratis gehad bij een aankoop en ik vond het afschuwelijk (maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om weg te gooien zo je ziet). Maar gisteren rommelde ik wat door al het papier in de kast, zag ik opeens de witte vleugels en in de map met mallen de vlinder dus 1+1=2. Opeens vind ik het design papier juist erg leuk. Dus na kaart nr. 1 heb ik nog een stuk papier gebruikt voor een tweede variant. Andere vorm, andere kleuren en gelijk weer een ander soort kaart.

En of het toen nog niet genoeg was heb ik een proefje gemaakt met een stencil, acrylverf en stempels. Ook met vlinders. Die zijn weer in een hele andere stijl dus ik ben benieuwd hoe die kaartjes eruit gaan zien. Wie weet kan ik binnenkort weer een halfuurtje voor mezelf inplannen om jullie het resultaat snel te kunnen laten zien. Ik krijg er energie van om wat te maken en vind het heerlijk om eventjes een momentje echt voor mezelf te hebben. Want ik dacht al aardig te kunnen multitasken maar op dit moment heb ik soms echt handen tekort. Een voordeel, dit komt dan weer handig van pas als je kaarten gaat maken zoals gisteren toen ik dus met drie dingen 'tegelijk' bezig was.. Afijn, hopelijk binnenkort meer vlinders! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten