Pagina's

zaterdag 16 januari 2016

Kanterop?



Als de postbode niet gesmolten is zijn de kaartjes aangekomen. Een blanco kaartje om te bedanken en een liefs kaartje voor beterschap. De knoop en het touw op de bovenste kaart heb ik dezelfde groen gekleurd als het papier, stond net wat passender dan licht houten knopen. Het fietsje op de onderste kaart is de creatable fiets van Marianne Design. Het is gemaakt met krimpie dinkie (krimpfolie), het plastic wordt in de oven 9 keer dikker en 3 keer zo klein. Zo maak je het tot precies een leuk formaat embellishment ofwel gewoon een versiering voor op je kaart. Excuses voor de slechte foto's, dat heb je met zo weinig zonlicht. In tegenstelling tot vandaag, gelukkig weer wat zon gezien.

2 opmerkingen:

  1. Grappig dat fietsje! Krimpie dinkie is voor mij echt iets van vroeger. Als kind heb ik er heel veel mee gedaan! Misschien toch weer eens iets mee proberen, want het ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh grappig, ik kende het totaal niet tot een paar jaar geleden. Vooral jou mallen met die blaadjes en misschien ook de Lawn Fawn diertjes zouden het goed doen denk ik! En als het heel erg gaat krullen in de oven gewoon laten liggen totdat het 'uitgewerkt' is.. :)

      Verwijderen