Pagina's

vrijdag 8 januari 2016

Van hetzelfde laken een pak


Jullie zien hier de foto's van de kaartjes die ik afgelopen dinsdag maakte. Gisteren dacht ik even het licht te zien, het klaarde op voor minder dan een kwartier.. Gelukkig scheen vandaag volop de zon. Dus tussen een heleboel activiteiten door een paar snelle fotootjes. Excuses dat ze in de haast genomen zijn, ik krijg altijd een boost van de zon waardoor ik (te)veel hooi op mijn vork neem, met andere woorden tijd tekort heb. Om het extra goed te maken een dubbel set foto's. Of misschien was het meer omdat ik niet kon kiezen tussen clean of zonnig! 

2 opmerkingen:

  1. Dat olifantje is leuk! En ik ben nog steeds fan van het uitstekende papier op je kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een tijdje terug gevonden bij de Wibra, net zoals op die andere kaart dat zilverkleurige baby-rondje. Haha, leuk, thanks, ik ben er zelf nu wel een beetje klaar mee (vind dat ik maar eens iets anders moet proberen).

      Verwijderen