Pagina's

dinsdag 23 februari 2016

Eenvoud siert, aandacht loont?


Pinterest blijft een fijne inspiratiebron. Tijdens het geven van de fles kijk ik nogal eens op het online prikbord voor goede ideeën en fijne plaatjes. Eergisteren had ik een kaartje gezien waarvan ik direct wist dat ik het ook wilde proberen. Omdat het zo eenvoudig is, zo voor de hand ligt maar ook zo mooi is. Vanmiddag had ik nog een kwartiertje tijd en ging ik zonder mijn gedachten erbij aan de slag. Zonder volledige aandacht is de uitkomst vaak iets anders dan zoals het 'hoort'. Het inkleuren van de klaprozen met een fineliner was wel een fijne bezigheidstherapie maar bij het knippen ging het mis. Ik liet het papier doorlopen en knipte de onderkant weg. Ach ja, deze versie mag er ook zijn. En dit idee gebruiken van Pinterest komt weer wel een keer. 

2 opmerkingen: