Pagina's

woensdag 3 februari 2016

Geschikt


De lente is hier al een beetje in huis. Gisteravond op de vrouwenvereniging hadden we een avondje bloemschikken. Heel leuk met een 'stuk boom', wat groen en mooie bloemen. De mevrouw van 't Blommetje had ook nog eens heel handige tips die ik zeker ga gebruiken. Het is nu afwachten totdat de bolletjes en takjes uit gaan lopen.  

Eergisteren gingen we even langs de bloemist hier in de wijk, ik was het avondje bloemschikken op de agenda even vergeten.. Ik kocht dus de blauwe druifjes en Noa kreeg een bloem mee. Bij de bakker nog een broodkorstje en zo is een kinderhand heel snel gevuld zeg maar. Dus nu staan er zowel op de eet- als salontafel bloemen, heerlijk! 

Buiten is het nog alles behalve lente en ook absoluut geen winter. Eerder herfstachtig met fikse buien en veel wind. Echt binnenblijfweer, er wordt lekker veel geknutseld. Klei, verf en samen koken, we doen het allemaal. Hopelijk kan ik binnenkort een paar foto's laten zien van de creaties van een klein bijdehandje. 

1 opmerking:

  1. Gezellig zo'n avondje bloemschikken,
    Maar ik mis je hele bloemstuk...
    En van bloemen word je vrolijk en kijk je maar niet naar buiten!
    groetjes eEther

    BeantwoordenVerwijderen