Pagina's

dinsdag 19 april 2016

Ik zie ze vliegen


Voor mijn papa die vandaag jarig is maakte ik deze kaart. Hij is best wel een fanatiek vliegtuigliefhebber dus hopelijk is dit dan wel wat, waarschijnlijk noemt hij gelijk de verschillende types vliegtuigjes op die op de kaart staan. Het grote vliegtuigstempel, net als de gestempelde wolkjes, zijn van Stampin' Up. Het kleine vliegtuigje komt uit een setje van de action, combineert wel leuk toch? Ik vond het leuk om toch een beetje kleur terug te laten komen, vandaar het blauwe, hier heb ik ook nog wat wolkjes aan toegevoegd met de canal embossing folder van Nellie Snellen. De cijfers zijn van Lawn Fawn, de Quinn's numbers dies set. Nog een datum erbij met een 'ouderwets' datumstempeltje. Ben wel blij met deze mannelijke kaart met toch wat leuke, kleine details erin. 


2 opmerkingen:

  1. Van harte!! Erg leuk gedaan met die nostalgische plaatjes! Wat vond hij er zelf van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Papa vond het erg leuk! Het vliegtuig is een dakota, dat zou iedereen moeten weten.. ;)

      Verwijderen