Pagina's

woensdag 13 april 2016

Ingelijst


Gisteren heb ik alles gelaten voor wat het was en het grootste deel van de kindvrije momenten op zolder doorgebracht. Noa naar de peuterschool en Lisa naar bed = anderhalf uur. Gistermiddag beide kinderen op bed = halfuur. Dus 2 uur lang vrijwel ongestoord de tijd nemen voor kaartjes. De afgelopen weken heb ik echt wel een aantal keren achter mijn bureau gezeten maar kwam er niets uit mijn handen. Gelukkig zijn de twee uren gisteren goed besteedt, ik heb vier kaartjes gemaakt. De eerste laat ik jullie hier zien, de anderen moeten nog bezorgd worden door de post. 

Alle kaartjes heb ik gemaakt met het papier van Echo Park. Het lijkt wel alsof het niet op raakt, zoveel kaartjes heb ik al met dit papier gemaakt. Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge bij Dutch Card Lovers: gebruik een houten figuurtje op de kaart. De enige figuurtjes die ik heb zijn sterren en een soort 'postzegellijstjes'. Aangezien ik even geen zin in sterren had werd het dit houten lijstje.

Op een of andere manier was het heel lastig om het houten lijstje en het papier samen te voegen. Na verloop van tijd kwam ik erachter dat ik het echt als lijstje kon gebruiken en van lieverlee kwam er steeds meer bij. Als ik nu naar het kaartje kijk zitten er veel technieken/maniertjes e.d. in zoals ponsen, stempels, eyelets, gebruik van de naaimachine, stickers en een klein beetje tape voor wat diepte. Niet te vergeten het houten lijstje! Het is een aardig druk kaartje voor mijn doen maar ook weer niet te vind ik. Dus al met al tevreden over de 'productie' na twee uurtjes weer volledig ontspannen aan de slag geweest te zijn. 

(Door erg verdrietige omstandigheden was ik een tijdje verdwenen van dit blog. Ik wil vanaf nu proberen iedere week weer een aantal blogs te typen maar we zullen zien hoe het loopt. Het leven gaat verder en het is ook nodig de draad weer op te pakken. Maar soms staat het leven nog even stil en is het zoeken hoe ermee om te gaan. Vooralsnog ben ik blij weer terug te zijn voor een stukje ontspanning, creativiteit en om dingen te delen.)

8 opmerkingen:

  1. Goed dat je de draad weer oppakt en deze hobby je ontspanning kan geven.

    Heel leuk babykaartje, leuk bedacht zo met het houten frame.
    Bedankt voor je deelname aan de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt zeg!
    leuk met dat houten lijstje!
    Geloof wel dat het moeilijk is na zulke verdrietige omstandigheden,
    maar dit geeft ontspanning en is ook goed voor een mens!
    Zo deed ik het ook altijd als ze op bed lagen !!!
    Liefs je nicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Je hebt leuk gebruik gemaakt van de woodfineer-opdracht.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje en heel slim bedacht met dit lijstje! Ik hoop dat je in je creativiteit ook weer een beetje levensvreugd terug vind na die heel verdrietige tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm gaaf! Leuk dat postzegellijstje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen