Pagina's

woensdag 12 oktober 2016

..en goud!


Een gouden variant voor een gouden huwelijk. Vrienden van mijn ouders waren 50 jaar getrouwd en ook daarvoor werd een kaart gemaakt. Een hele uitbundige met inkt spetters, gouden accenten en een label met het huwelijksjaar. Heel wat anders dan de zilveren kaart en toch met precies hetzelfde doel, veel gelukswensen voor het bruidspaar!

Als ik deze foto terugzie bedenk ik me hoeveel voldoening het geeft om zelf iets te maken. Zoals het meest recente uit de keuken: een geweldige rode linzensoep van het blog van de Groene meisjes en een grote bloemkoolpizza die binnen mum van tijd opgegeten was (recept van Paulines keuken). Of het voorbereiden van de lessen, het maken van nieuwe opdrachten en hierdoor de meest leuke vondsten opdoen, op internet en in de klas. Thuis 'bouwen' we verhalen met Duplo en wordt er volop gespeeld met Sofie van het Magisch Speelhuis van Vtech Vrolijke vriendjes. De combinatie thuis, huis en werk is pittig en daardoor is het fijn om te genieten van kleine winst-momenten. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, ik vind het jaartal erop goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tinten en leuke sketch heb je gebruikt! Gaaf! Ben je al een beetje ingewerkt op de school? Op welke school werk je nu? Volgende week vakantie? Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen